بقائی: حمله به کارخانه داروسازی جنایت علیه بشریت است

عصر ایران چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:19
اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه، با محکومیت شدید حملات اخیر به مراکز تولید دارو، این اقدامات را مصداق بارز جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت دانست. وی تأکید کرد که هدف قرار دادن زیرساخت‌های حیاتی، نقض آشکار قوانین بین‌المللی در میانه جنگ جاری است.

اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی در شبکه ایکس به حملات جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی به یکی از کارخانه‌های داروسازی واکنش نشان داد و تاکید کرد که این حمله جنایت علیه بشریت است.

بقائی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حمله به کارخانه‌های داروسازی در راستای تحریم‌های ظالمانه‌ای است که در این چند دهه ایرانیان را از داروهای حیاتی محروم کرده‌اند.

وی افزود: حمله به کارخانه داروسازی جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.

بقائی گفت: کسانی که با برحسته کردن یکسویه موضوع افزایش قیمت نفت و خواربار، افکار عمومی را از واقعیت‌های این جنگ غیرقانونی منحرف می‌کنند مراقب باشند که همدست این جنایات نشوند.

توئیت بقایی

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.