بازدید از روند آماده‌سازی مسکن کارگران در گناباد

صدا و سیما چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:19
مسئول اداره راه و شهرسازی شهرستان گناباد از سایت ۱ / ۱ هکتاری کارگران این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صداوسیما، حامد گوهری مسئول اداره راه و شهرسازی شهرستان گناباد به همراه سید رضا موسوی شهری نماینده مشاور و دستگاه نظارت، از سایت ۱.۱ هکتاری کارگران شهرستان گناباد بازدید کردند.

گوهری در حاشیه این بازدید اظهار کرد: سایت ۱.۱ هکتاری کارگران دارای ۹۲ واحد در حال احداث است که تعدادی از این واحدها به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: در این سایت عملیات فاز نخست آماده‌سازی شامل عملیات خاکی، جوی و جدول تا مرحله زیر اساس توسط شهرداری انجام شده که لازم است نواقص موجود در این بخش برطرف شود.

مسئول اداره راه و شهرسازی شهرستان گناباد با اشاره به مصوبات شورای مسکن شهرستان گفت: باتوجه‌به انجام مرحله اول آماده‌سازی، اداره راه و شهرسازی شهرستان گناباد در حال پیگیری انعقاد قرارداد برای تکمیل مرحله دوم آماده‌سازی این سایت است.

وی همچنین خواستار تسریع در روند تکمیل آماده‌سازی این پروژه شد و افزود: باتوجه‌به پیگیری‌های متقاضیان و مردم و مصوبات شورای مسکن شهرستان، انتظار می‌رود شهرداری گناباد دراسرع‌وقت نسبت به انعقاد قرارداد مرحله دوم آماده‌سازی و تکمیل عملیات شامل اساس، زیر اساس و آسفالت سایت اقدام کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.