۵۵۰۰ صهیونیست از زمان آغاز جنگ علیه ایران بی‌خانمان شده‌اند

خبرآنلاین چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:19
رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه اعتراف کرد که بیش از ۵۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست از زمان آغاز جنگ علیه ایران خانه‌های خود را از دست داده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، این رسانه عبری در حالی به ناکامی خود در تامین امنیت اشغالگران ساکن اراضی اشغالی فلسطین اذعان کرده که حملات موشکی و پهپادی ایران به این مناطق در پاسخ به حمله متجاوزانه این رژیم و آمریکا به ایران، همچنان ادامه داشته و مقاومت اسلامی لبنان -حزب‌الله- نیز در پاسخ به حملات متجاوزانه این رژیم به خاک لبنان با وجود اینکه توافق آتش‌بسی میان ۲ طرف امضا شده بود، اکنون پایگاه‌های این رژیم را با موشک‌ها و پهپادهای خود هدف قرار می‌دهد.

طبق گزارش ایسنا، از سوی دیگر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز امروز مدعی شد که به حملات علیه ایران و حزب‌الله «برای تضمین امنیت ساکنان شمال (اراضی اشغالی) و تمامی ساکنان (شهرک‌نشین‌های صهیونیست)» ادامه خواهد داد.

او همچنین کشورهای حوزه خلیج فارس و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را هم به ادامه جنگ با ایران تحریک میکند.

همچنین روزنامه عبری «هاآرتص» نوشت که تلفات ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز درگیری‌ها در جنوب لبنان در مارس جاری، به ۱۰ تن رسیده است.

بیمارستان «رمبام» در اراضی اشغالی نیز از بستری شدن ۵۴ سرباز زخمی در درگیری‌های جنوب لبنان خبر داد.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.