ترامپ: جنگ با ایران به زودی به پایان می‌رسد/ما در حال درهم‌کوبیدن کامل ایران هستیم/به محض اینکه منطقه را ترک کنیم،تنگه هرمز به‌طور خودکار باز خواهد شد

خبرآنلاین چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:19
رئیس جمهور آمریکا در ادامه تناقض‌گویی‌های خود، گفت که جنگ علیه ایران به زودی به پایان خواهد رسید.

به گزارش خبرآنلاین، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا امروز سه‌شنبه باز هم ادعای نابودی جمهوری اسلامی ایران را مطرح کرد،‌ ولی در عین حال گفت که «ما در حال درهم‌کوبیدن کامل ایران هستیم».

طبق گزارش فارس، رئیس‌جمهور آمریکا که نتوانسته به رغم ضرب‌الاجل‌هایش مکررش تنگه هرمز را باز کند، به روزنامه «نیویورک‌پست» گفت که سایر کشورها باید خودشان برای بازگشایی تنگه هرمز اقدام کنند.
 وی با این ادعا که جنگ با ایران به‌زودی به پایان می‌رسد، اظهارنظری درباره نحوه چگونگی آن مطرح نکرد.

رئیس جمهور آمریکا که از آغاز جنگ، مدعی «تغییر رژیم» در ایران بود، در یک عقب‌نشینی آشکار، تنها مأموریت خود را این گونه توصیف کرد: «مأموریت من این بود که اطمینان حاصل کنم ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا نمی‌کند».
  ترامپ با بیان اینکه ایران هرگز صاحب سلاح هسته‌ای نخواهند شد،‌ ادعا کرد: به محض اینکه ما منطقه را ترک کنیم، تنگه هرمز به‌طور خودکار باز خواهد شد.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.