آبرسانی به جزیره قشم بدون مشکل در حال انجام است

صدا و سیما چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:19
روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اعلام کرد که روند آب‌رسانی در جزیره قشم بدون هیچ گونه مشکلی پایدار است.

آبرسانی به جزیره قشم بدون مشکل در حال انجام است

به گزارش  خبرگزاری صدا وسیما ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، بنا به اعلام روابط عمومی این شرکت، طی روز‌های اخیر هیچ آسیبی به سامانه‌های آب‌شیرین‌کن این جزیره وارد نشده است و صرفا در روز‌های آغازین جنگ به یکی از این سامانه‌ها طی تهاجم دشمن آمریکایی-صهیونی خساراتی وارد شد که با تلاش نیرو‌های آبفا، بلافاصله روند تامین آب به حالت عادی بازگشت.

روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تاکید می‌کند که خللی در تامین آب جزیره قشم وجود ندارد و شهروندان محترم این جزیره به شایعات توجه نداشته باشند و اخبار را صرفا از طریق رسانه ملی و خبرگزاری‌های معتبر دنبال کنند.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.