حمله پهپادی به ساختمان شرکت مخابراتی در شارجه امارات

عصر ایران چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:19
دفتر رسانه ای دولت شارجه در امارات متحده عربی حمله به ساختمان یک شرکت مخابراتی در این امارت نشین را تأیید کرد.

دفتر رسانه ای دولت شارجه در امارات متحده عربی حمله به ساختمان یک شرکت مخابراتی در این امارت نشین را تأیید کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، این دفتر با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این ساختمان متعلق به شرکت مخابراتی «ثریا» بوده که هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

بر اساس اعلام این نهاد رسمی، دستگاه‌های ذی‌ربط در حال رسیدگی به حادثه ناشی از هدف قرار گرفتن این ساختمان هستند.

هنوز جزئیات بیشتری درباره میزان خسارات احتمالی این حمله منتشر نشده است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.