آمریکا: به دنبال آزادی خبرنگار ربوده شده در عراق هستیم

عصر ایران چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:19
«دیلن جانسون» دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور دیپلماسی عمومی جهانی روز سه‌شنبه اعلام کرد که وزارت امور خارجه آمریکا از ربوده شدن یک خبرنگار آمریکایی در عراق آگاه است و برای آزادی او با اف‌بی‌آی در ارتباط است.

«دیلن جانسون» دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور دیپلماسی عمومی جهانی روز سه‌شنبه اعلام کرد که وزارت امور خارجه آمریکا از ربوده شدن یک خبرنگار آمریکایی در عراق آگاه است و برای آزادی او با اف‌بی‌آی در ارتباط است.

به گزارش ایسنا، جانسون در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: «وزارت امور خارجه آمریکا از گزارش ربوده شدن یک خبرنگار آمریکایی در بغداد، مطلع است. این وزارتخانه پیش‌تر وظیفه خود را در هشدار دادن به این فرد درباره تهدیدات انجام داده بود و به همکاری با اف‌بی‌آی برای تضمین آزادی او در سریع‌ترین زمان ممکن ادامه خواهد داد.»

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» وی افزود که یک فرد در این رابطه توسط مقامات عراقی بازداشت شده است.

جانسون همچنین به تمامی شهروندان آمریکایی توصیه کرد از سفر به عراق خودداری کنند و در صورت حضور در این کشور، هرچه سریع‌تر آن را ترک کنند.

پیش‌تر شبکه سی‌ان‌ان این خبرنگار ربوده‌شده را «شلی کیتلسون» معرفی کرده بود و گزارش داد که محل نگهداری و وضعیت او در حال حاضر نامشخص است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.