باتیستا: ایران از نظر فیزیکی و فوتبالی از ما برتر بود

صدا و سیما چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:20
سرمربی تیم ملی کاستاریکا گفت: واقعیت این است که هیچ‌کدام از کار‌هایی که برنامه‌ریزی کرده بودیم، درست پیش نرفت و ایران از ما برتر بود.
باتیستا: ایران از نظر فیزیکی و فوتبالی از ما برتر بود
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما ، باتیستا سرمربی تیم ملی کاستاریکا پس از باخت سنگین تیمش برابر ایران گفت:در این دوره کوتاه کاری، سیستم ارزیابی بازیکنان را تغییر دادیم. من بهانه نمی‌آورم، اما ما چهارشنبه با بازیکنان ملاقات کردیم و مجبور بودیم با همین بازیکنان بازی کنیم. نیمه اول خوب پیش رفت، اما در نیمه دوم هیچ چیز درست پیش نرفت. با این حال شما از آن برای ارزیابی بازیکنان، سیستم‌ها و دیدن عملکرد آنها استفاده می‌کنیم.
 
 او ادامه داد: ما باید با شدت بالا بازی کنیم. امروز مقابل حریفی بازی کردیم که از نظر فیزیکی و همچنین از نظر توانایی فوتبالی از ما برتر بود. هر مسابقه تیم ملی باید با ۱۰۰٪ توان انجام شود. ما نمی‌توانیم بدون تمرکز، بدون هدف و بدون قدرت بازی کنیم؛ باید وقتی توپ را در اختیار داریم بازی کنیم.
 
باتیستا افزود:به کار کردن ادامه می‌دهیم، به آینده نگاه می‌کنیم، به استعدادیابی بازیکنان ادامه می‌دهیم. هیچ‌کس چنین مسابقه‌ای را دوست ندارد، اما ما باید آرام باشیم و روی پای خود بایستیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.