به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزیر امور خارجه با اشاره به بمباران شرکتهای داروسازی کشورمان از جانب رژیم جعلی صهیونیستی؛ به این رژیم اخطار داد.
آقای عراقچی در پیامی در فضای مجازی نوشت:
جنایتکاران جنگی در اسرائیل، آشکارا و بیپرده، شرکتهای داروسازی را بمباران میکنند.
رئیس دستگاه سیاست خارجی، نیت رژیم اشغالگر را از این جنایت، کاملاً روشن دانست و خاطرنشان کرد: آنچه به اشتباه، محاسبه کردهاند این است که با شهروندانِ بیدفاعِ فلسطین، طرف نیستند.
آقای عراقچی هشدار داد: نیروهای مسلح قدرتمند ما متجاوزان را به شدت مجازات خواهند کرد.