اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی در شبکه ایکس نوشت حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به کارخانههای داروسازی، جنایت علیه بشریت است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی در شبکه ایکس درباره حملات جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی به یکی از کارخانههای داروسازی، نوشت:
حمله به کارخانههای داروسازی در راستای تحریمهای ظالمانهای است که در این چند دهه ایرانیان را از داروهای حیاتی محروم کردهاند.
حمله به کارخانه داروسازی جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.
کسانی که با برحسته کردن یک سویه موضوع افزایش قیمت نفت و خواربار، افکار عمومی را از واقعیتهای این جنگ غیرقانونی منحرف میکنند مراقب باشند که هم دست این جنایات نشوند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.