ده‌ها شهید و زخمی در جدیدترین تجاوز صهیونیست‌ها به بیروت 

خبرگزاری مهر چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 03:34
در تازه‌ترین  تجاوز نیروهای صهیونیستی به پایتخت لبنان، ۵ نفر شهید و ۲۱ نفر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد: درحمله امشب رژیم صهیونیستی به منطقه الجناح در بیروت، ۵ نفر شهید و ۲۱ نفر زخمی شدند.

در همین حال، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان نیز حملاتی را علیه مواضع و پایگاه های دشمن صهیونیستی اجرا کردند.

در یکی از این حملات، رزمندگان مقاومت طی دو حمله پهپادی، تجمع بزرگی از سربازان دشمن صهیونیستی را در شهر ناقوره هدف قرار دادند.

در حمله ای دیگر، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان ، مواضع سربازان و خودروهای دشمن اسرائیلی را در شهر دیر سریان با سلاح‌های مناسب و گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند که تلفات و خساراتی برجای گذاشت.

حزب‌الله همچنین از سرنگون کردن یک پهپاد ارتش دشمن، از نوع «هرمز ۴۵۰-زیک» در حریم هوایی منطقه عیشیه، جبل الریحان، با موشک زمین به هوا خبر داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.