مرشایمر: اگر ترامپ و نتانیاهو به دادگاه می‌آمدند، اعدام می‌شدند

مشرق نیوز چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 04:04
پروفسور «جان مرشایمر» استاد برجسته علوم سیاسی دانشگاه شیکاگو و نظریه‌پرداز نامدار این حوزه در گفت‌وگویی تاکید کرد که اگر «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل به دادگاه کشیده می‌شدند، به خاطر جنایات‌شان اعدام می‌شدند.

به گزارش مشرق، مرشایمر در گفت‌وگویی با تاکید بر اینکه حملات علیه ایران در جنگ رمضان و همچنین در جنگ ۱۲ روزه بدون دلیل انجام گرفته بود، عنوان کرد که اسرائیلی‌ها و آمریکایی در سرتاسر جهان در تلاش برای ترور رهبران کشورها هستند.

وی در ادامه با اشاره به نسل‌کشی در غزه و اعمال نسل‌کشی مشابهی که آلمان در سال ۱۹۴۵ در اروپا انجام داد، بیان کرد: «اگر محاکمه‌هایی مانند آنچه که در دادگاه‌های نورنبرگ برگزار می‌شد - و در آن اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها به دادگاه آورده می‌شدند - رئیس‌جمهور ترامپ به همراه بنیامین نتانیاهو و بسیاری از مشاوران‌شان اعدام می‌شدند.»

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.