حمله به دفاتر سازمان ملل در تهران محکوم است

صدا و سیما چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 05:37
نماینده ایران در سازمان ملل در نامه‌ای به دبیرکل و رئیس شورای امنیت، حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به دفاتر سازمان ملل در تهران را محکوم کرد و خواستار پیگیری فوری و ارائه گزارش رسمی شد.

حملات آمریکایی صهیونی به دفاتر سازمان ملل در تهران محکوم است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیرسعید ایروانی با اشاره به اینکه حمله به اماکن سازمان ملل در تهران نقض آشکار مصونیت این نهاد بین‌المللی است خطاب به دبیرکل سازمان ملل نوشت: با توجه به مسئولیت‌های محوله به جناب‌عالی به‌عنوان عالی‌ترین مقام اداری سازمان ملل، تضمین حفاظت و مصونیت اماکن این سازمان در دولت‌های عضو بر عهده آن مقام است.

نماینده کشورمان در سازمان ملل بر لزوم رسیدگی به این موضوع به صورت رسمی از طریق سازوکار‌های ذی‌ربط در چارچوب نهاد‌های سازمان ملل متحد تاکید کرد.

ایروانی از سخنگوی دبیرکل سازمان ملل خواست، گزارشی جامع برای همه دولت‌های عضو، مشتمل بر تشریح کامل واقعیت‌های حملات علیه اماکن سازمان ملل، اقدام و پاسخ فوری در این خصوص ارائه شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.