
به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل، «نعیم وردک» معاون وزارت امور خارجه افغانستان در پیامی از طریق شبکه ایکس اعلام کرد: شکست امریکا و رژیم صهیونیستی در جنگ با جمهوری اسلامی ایران حتمی است.
وردک هشدار داد ادامه این جنگ هزینههای سنگینی برای کشورهای منطقه، بویژه کشورهای حوزه خلیج فارس خواهد داشت.
معاون وزارت امور خارجه افغانستان از کشورهای عربی منطقه خواست به جای ادامه جنگ برای جلوگیری از بحران گستردهتر در منطقه و توقف جنگ، موضعی واحد اتخاذ کنند. قبل از این نیز معاون وزارت امور خارجه افغانستان درقبال تجاوزات آمریکا و رژیم صهیونیستی به خاک ایران واکنش نشان داده بود.