شکست آمریکا و رژيم صهيوني در جنگ با ایران حتمی است

صدا و سیما چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 10:08
معاون وزارت امور خارجه افغانستان اعلام کرد: شکست آمریکا و رژيم صهيونيستي در جنگ با ایران حتمی است.

 به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل، «نعیم وردک» معاون وزارت امور خارجه افغانستان در پیامی از طریق شبکه ایکس اعلام کرد: شکست امریکا و رژیم صهیونیستی در جنگ با جمهوری اسلامی ایران حتمی است.

وردک هشدار داد ادامه این جنگ هزینه‌های سنگینی برای کشور‌های منطقه، بویژه کشور‌های حوزه خلیج فارس خواهد داشت.

معاون وزارت امور خارجه افغانستان از کشور‌های عربی منطقه خواست به جای ادامه جنگ برای جلوگیری از بحران گسترده‌تر در منطقه و توقف جنگ، موضعی واحد اتخاذ کنند. قبل از این نیز معاون وزارت امور خارجه افغانستان درقبال تجاوزات آمریکا و رژیم صهیونیستی به خاک ایران واکنش نشان داده بود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.