
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما افشین حاتمی، با اعلام خبر بهرهبرداری طرح نوسازی و توسعه شبکه و انشعابات آب شرب روستای خویس شهرستان کرخه، از پیگیریهای کعب عمیر، نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی، در روند اجرایی این طرح تشکر کرد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان،اظهار داشت: با برنامه ریزی برای انجام طرحهای کوتاه مدت و تلاش همکاران در شرایط جنگی شاهد به سرانجام رسیدن این طرح مهم پس از سالها انتظار بودیم که این امر موجب ارتقای کیفیت خدماترسانی به مردم شریف روستای خویس خواهد شد.
وی در تشریح جزئیات این طرح، افزود: در این طرح، ۹ کیلومتر توسعه شبکه با لوله ۱۱۰ میلیمتر و همچنین ۷۰۰ فقره انشعاب آب شرب برای روستای خویس اجرا شده است. حاتمی با بیان اینکه اجرای این طرح در دو قرارداد مجزا، با همکاری و مساعدت بخشداری شهرستان کرخه و دهیاری روستای خویس به ثمر نشسته است، اعتبار هزینه شده برای این طرح را بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان، با اشاره به اینکه روستای خویس با جمعیتی افزون بر ۸ هزار نفر، یکی از بزرگترین روستاهای استان خوزستان محسوب میشود، تاکید کرد: اجرای این طرح، نیاز اساسی ساکنان این روستا را برطرف خواهد کرد و موجب بهبود رفاه و رضایتمندی آنان میشود.
حاتمی در پایان ابراز امیدواری کرد که این اقدام، الگویی برای اجرای طرحهای مشابه در سایر مناطق روستایی استان باشد.