ثبت کارکرد کنتور‌های برق از روز شنبه در تهران

صدا و سیما چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 17:06
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد ماموران قرائت کنتور مناطق ۲۲ گانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از روز شنبه برای ثبت کارکرد کنتورهای برق مراجعه می کنند.

ثبت کارکرد کنتور‌های برق از روز شنبه در تهران

به گزارش خبرگزای صدا وسیما در اطلاعیه شرکت توزیع برق تهران بزرگ آمده است به اطلاع شهروندان و مشترکان برق شهر تهران می‌رساند ماموران قرائت کنتور مناطق ۲۲ گانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از روز شنبه؛ ۱۵ فروردین ماه به منظور ثبت کارکرد کنتور‌های برق در ساعات اداری و با کارت شناسایی معتبر مراجعه می‌نمایند.

لطفا جهت کسب اطلاعات صورت حساب‌های صادره به سامانه برق من به آدرس ذیل مراجعه فرمایید
 http://bargheman.com/mobile-app

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید