آسیب مجدد ساختمان فدراسیون بدنسازی در پی حملات جنایتکارانه صهیونی ـ آمریکایی

صدا و سیما چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 18:42
ساختمان اداری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران، برای دومین بار بر اثر موج انفجار دچار آسیب و خسارت شد.
آسیب مجدد ساختمان فدراسیون بدنسازی در پی حملات جنایتکارانه صهیونی ـ آمریکایی
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما ، در پی تداوم حملات وحشیانه و تجاوزکارانه دشمن صهیونی ـ آمریکایی، ساختمان اداری این فدراسیون بار دیگر مورد آسیب قرار گرفت و بخش‌هایی از آن دچار خسارت شد.
فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت شدید این اقدام جنایتکارانه، بر تداوم ایستادگی جامعه ورزش کشور در کنار ملت بزرگ ایران و مدافعان عزت و امنیت میهن اسلامی تأکید می‌نماید.
 
 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.