آسیب به بخش‌هایی از ساختمان‌های اتاق بازرگانی ایران در پی حملات آمریکایی - صهیونی

صدا و سیما چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 18:51
بخش‌هایی از ساختمان‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در پی حمله صبح امروز (چهارشنبه ۱۲ فروردین ماه) دشمن آمریکایی - صهیونی آسیب دید.

آسیب به بخش‌هایی از ساختمان‌های اتاق بازرگانی ایران در پی حملات آمریکایی - صهیونی
به گراش گروه تجارت خارجی خبرگزاری صدا و سیما، ابوالفضل روغنی گلپایگانی، دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: در پی حمله دشمن آمریکایی - صهیونی به نقطه‌ای در سحرگاه روز چهارشنبه ۱۲ فروردین ماه، بخش‌هایی از ساختمان‌های اتاق ایران که در مجاورت محل اصابت قرار دارند، تحت تاثیر موج انفجار قرار گرفت و بخش‌هایی از این ساختمان‌ها دچار آسیب شدند.

دبیرکل اتاق ایران با بیان اینکه هیچ گونه آسیب جانی متوجه کارکنان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران نشده است، بیان داشت: خوشبختانه نیرو‌هایی که در زمان اصابت، در محل اتاق ایران شیفت بوده‌اند، در سلامت کامل به سر می‌برند.

روغنی گلپایگانی درباره وضعیت فعالیت اتاق ایران در پی خسارت به بخش‌هایی از ساختمان‌های اتاق ایران، تاکید کرد: آسیب‌ها به سرعت در حال رفع هستند و شرایط برای ارائه خدمات به فعالان اقتصادی از روز شنبه ۱۵ فروردین ماه فراهم می‌شود.

او خاطرنشان کرد: جریان فعالیت‌های اتاق ایران از زمان آغاز جنگ تحمیلی اخیر در روز‌های کاری بدون وقفه برقرار بوده است.

دبیرکل اتاق ایران همچنین اطمینان داد که پیگیری‌های مستمر از مراجع مسئول جهت ایجاد دسترسی فعالین اقتصادی که از سوی اتاق‌های سراسر کشور و تشکل‌های عضو اتاق معرفی می‌شوند در جریان است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.