حضور ماموران قراعت کنتور برق فقط با کارت شناسایی معتبر

خبرگزاری مهر چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 18:53
ماموران قراعت کنتور مناطق ۲۲گانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از روز شنبه ۱۵ فروردین ماه در ساعات اداری با کارت شناسایی معتبر برای قراعت کنتورهای برق مراجعه خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)؛ به اطلاع شهروندان و مشترکان برق شهر تهران می رساند ماموران قرائت کنتور مناطق ۲۲ گانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از روز شنبه؛ ۱۵ فروردین ماه به منظور ثبت کارکرد کنتورهای برق در ساعات اداری و با کارت شناسایی معتبر مراجعه می نمایند.

لطفا جهت کسب اطلاعات صورت حساب های صادره به سامانه برق من به آدرس ذیل مراجعه فرمایید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.