پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۳۴۰ تختی ساری

صدا و سیما چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 21:45
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی در سفر به مازندران و بازدید از بیمارستان ۳۴۰ تختخوابی ساری از پیشرفت ۹۳ درصدی این بیمارستان خبر داد.

به گزارش گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صداوسیما ، علی نوذرپور، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی همزمان با گرامیداشت روز جمهوری اسلامی ایران در سفر به  مازندران از بیمارستان ۳۴۰ تختخوابی آیت‌الله طبرسی ساری بازدید کرد.

نوذرپور در بازدید از روند پیشرفت فیزیکی طرح در حال تکمیل بیمارستان ساری ، بخش‌های مختلف این پروژه را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۳ درصدی طرح گفت: بخش قابل توجهی از عملیات نصب هواسازها، آسانسورها، تکمیل تأسیسات مکانیکی و برقی، خرید و نصب تابلوهای برق، آماده‌سازی اتاق‌های عمل، سرامیک‌کاری و اجرای سقف کاذب طبقات انجام شده است.

نوذرپور با تأکید بر اینکه این پروژه ملی، یکی از طرح‌های کلیدی حوزه سلامت استان مازندران محسوب می‌شود، تصریح کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی استان در جهت سرعت‌بخشی به پیشرفت پروژه، تکمیل و بهره‌برداری از آن همکاری دارند و انشعابات، عملیات تأمین آب و برق و زیرساخت‌های مختلف بیمارستان بر اساس پیگیری‌های مستمر، در حال انجام است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.