مقام آمریکایی: ناتو فقط بیانیه صادر نکند ناو در هرمز مستقر کند

مشرق نیوز چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 22:00
نماینده آمریکا در پیمان آتلانتیک شمالی با انتقاد از این پیمان نظامی گفت که ناتو فقط به صدور بیانیه اکتفا نکند و به استقرار ناو در تنگه هرمز مبادرت ورزد.

به گزارش مشرق، «ماتیو ویتاکر» نماینده آمریکا در ناتو روز چهارشنبه گفت که ما درباره امکان سنجی اتحاد ناتو سوالاتی را مطرح کرده‌ایم و دونالد ترامپ همه گزینه‌ها را روی میز گذاشته است.

وی در ادامه گفت: «ترامپ در حال تجدید نظر در خصوص روابط آمریکا با ناتو است».

ویتاکر اضافه کرد: «هم اکنون زمان آن فرا رسیده است که ناتو ناوهای خود را در تنگه هرمز مستقر کند و فقط به صدور بیانیه اکتفا نکند».

نماینده آمریکا در ناتو مدعی شد: «ما از جدول زمانی خود در ایران پیش بوده و به تحقق اهدافمان در ایران ادامه می‌دهیم».

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.