ترامپ بن‌سلمان را در جریان برنامه خود برای آتش‌بس قرار داد

اقتصادنیوز چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 22:04
اقتصادنیوز: آکسیوس گزارش داده دونالد ترامپ در یک تماس تلفنی محمد بن‌سلمان، ولیعهد سعودی را در جریان آنچه «مذاکرات آتش‌بس با ایران» خوانده شده قرار داده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی، پایگاه آکسیوس گزارش داده دونالد ترامپ در یک تماس تلفنی محمد بن‌سلمان، ولیعهد سعودی را در جریان آنچه «مذاکرات آتش‌بس با ایران» خوانده شده قرار داده است. 

گزارش‌های متعدد منتشر شده در رسانه‌های غربی در روزهای گذشته حاکی از آن بوده که بن‌سلمان به همراه مقام‌های امارات متحده عربی از جمله ترغیب‌کنندگان ترامپ به ادامه حملات علیه ایران بوده‌اند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.