رایزنی تلفنی محمد بن زاید و ترامپ درباره تنش‌های منطقه

عصر ایران چهارشنبه 12 فروردین 1405 - 23:55
محمد بن زاید آل نهیان، رئیس امارات و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در تماسی تلفنی درباره تحولات اخیر منطقه و پیامدهای آن بر ثبات بین‌المللی گفت‌وگو کردند.

رئیس امارات و رئیس‌جمهور آمریکا در تماس تلفنی، درباره تشدید تنش‌ها و پیامدهای آن بر امنیت منطقه و جهان رایزنی کردند.

به گزارش ایسنا، محمد بن زاید آل نهیان، رئیس امارات در تماس تلفنی با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا درباره تحولات اخیر منطقه و پیامدهای آن گفت‌وگو کرد.

طبق گزارش خبرگزاری وام، در این تماس، دو طرف به بررسی تأثیرات تنش‌های جاری بر امنیت و ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی، همچنین پیامدهای آن بر امنیت مسیرهای دریایی و وضعیت اقتصاد جهانی پرداختند و دیدگاه‌های خود را در این زمینه تبادل کردند.

همچنین در این گفت‌وگو، موضوع حملات منتسب به ایران علیه امارات و برخی کشورهای منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

این تماس در حالی انجام شده است که درپی تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران، تنش‌ها در منطقه طی هفته‌های اخیر به‌طور قابل توجهی افزایش یافته است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.