به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» نخستوزیر اردن پیشتر دستورالعملی برای اجرای اقدامات ریاضتی و محدودیتهای هزینهای در تمامی نهادهای دولتی امضا کرده بود. این محدودیتها شامل استفاده از خودروهای دولتی، سفرهای خارجی، پذیرش هیاتهای خارجی و استفاده از وسایل گرمایشی و تهویه مطبوع میشود.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت اردن اعلام کرد که این کشور با توجه به تنشها در خاورمیانه، تنها برای دو ماه ذخایر کافی گاز و بنزین دراختیار دارد.
به گزارش ایسنا، «حسن الحیاری» مدیرعامل این شرکت روز چهارشنبه گفت: «ذخایر فعلی گاز مایع و فرآوردههای پالایششده برای تامین مصرف داخلی به مدت دو ماه کافی است.»
به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» نخستوزیر اردن پیشتر دستورالعملی برای اجرای اقدامات ریاضتی و محدودیتهای هزینهای در تمامی نهادهای دولتی امضا کرده بود. این محدودیتها شامل استفاده از خودروهای دولتی، سفرهای خارجی، پذیرش هیاتهای خارجی و استفاده از وسایل گرمایشی و تهویه مطبوع میشود.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت اردن همچنین از افزایش قابلتوجه تقاضا برای گاز در ماههای اخیر خبر داد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.