گفتگوی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و ویتنام

صدا و سیما پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 04:17
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای ویتنامی خود، بر ادامه عملیات دفاعی ایران در مقابل متجاوزان از جمله پایگاه‌ها و امکانات نظامی آنها مستقر در قلمرو کشورهای منطقه تاکید کرد.

گفتگوی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و ویتنام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سیدعباس عراقچی افزود: تنگه هرمز بر روی شناور‌های طرف‌های دخیل در تجاوز نظامی علیه ایران بر مبنای اصول حقوق بین‌الملل و به منظور جلوگیری از سوء استفاده متجاوزان از آن برای اجرای حملات علیه ایران بسته است.

وزیر امور خارجه ویتنام نیز با اشاره به پیام تسلیت رئیس جمهور کشورش در پی شهادت مقام معظم رهبری، مراتب تسلیت و همدردی دولت و مردم ویتنام را به مناسبت شهادت رهبر معظم انقلاب و جمعی از مقام‌های ارشد و شهروندان ایرانی ابراز داشت.

«له هوآی ترونگ» با اشاره به تجربه تاریخی دفاع مردم ویتنام از کشور خود در مقابل متجاوزان و اشغالگران، بر ضرورت احترام به استقلال سیاسی، حاکمیت ملی و تمامیت سرزمینی کشور‌ها و پایبندی به حقوق بین‌الملل و منشور ملل متحد تاکید کرد و توسل یا تهدید به استفاده از زور را مردود دانست.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.