روزنامه اسپانیایی: ناتو در یکی از عمیق‌ترین بحران‌های خود به سر می‌برد/ ترامپ به شدت از ناتو عصبانی است

اقتصادنیوز پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 09:20
اقتصادنیوز: روزنامه اسپانیایی عنوان کرد ناتو در یکی از عمیق‌ترین بحران‌های خود به سر می‌برد و و احتمالاً قادر نخواهد بود به‌طور کامل از آن بهبود یابد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، روزنامه اسپانیایی "ال‌موندو" به نقل از منابعی در ناتو گزارش داد، این ائتلاف در پی درگیری در خاورمیانه و تهدیدهای فزاینده از سوی دونالد ترامپ، رئیس‌ دولت تروریستی آمریکا یکی از عمیق‌ترین بحران‌های خود را تجربه می‌کند و احتمالاً قادر نخواهد بود به‌طور کامل از آن بهبود یابد.

 

دونالد ترامپ رئیس دولت تروریستی آمریکا به روزنامه تلگراف انگلیس گفته است: به‌طور جدی به خروج از ناتو فکر می‌کنم، چون در پیوستن به جنگ ما علیه ایران ناکام بوده است.

وی بار دیگر با حمله به ائتلاف آتلانتیک شمالی گفت: ناتو به ببر کاغذی تبدیل شده است.

ناتوانی ارتش آمریکا در بازگشایی تنگه هرمز و همچنین نپیوستن کشورهای عضو ناتو به کمپین آمریکا در این زمینه، دونالد ترامپ رئیس دولت تروریستی آمریکا را به شدت از ناتو عصبانی کرده و وی را به فکر خروج از این سازمان انداخته است.

اظهارات ترامپ، که به صراحت ناتو و متحدان اروپایی را هدف قرار می‌دهد، تنش‌ها در روابط واشنگتن و متحدانش را در بحبوحه جنگ با ایران تشدید کرده است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.