بقائی: چرخه شرورانه جنگ، مذاکره، آتش‌بس را نمی‌پذیریم

صدا و سیما پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 09:51
اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت خارجه: در حال حاضر، کل ملت در دفاع از ایران در برابر این جنگ ناعادلانه و تجاوزکارانه متحد است.

بقائی: چرخه شرورانه جنگ، مذاکره، آتش‌بس را نمی‌پذیریم

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت خارجه:  در حال حاضر، کل ملت در دفاع از ایران در برابر این جنگ ناعادلانه و تجاوزکارانه متحد است.

 ما این چرخه شرورانه جنگ، مذاکرات، آتش‌بس و سپس تکرار همان الگو را تحمل نخواهیم کرد. این نه تنها برای ایران، بلکه برای کل منطقه و فراتر از آن فاجعه‌بار است.

این یک جنگ عادی نیست. این یک جنگ متعارف نیست. این ترکیبی از فعالیت‌های تروریستی و جنگ است. آنها رهبران ما، فرماندهان ما، حتی فرماندهان را در حالت عدم استقرار در محل خدمت هدف قرار دادند. این یک جنگ ناعادلانه است که بر ایرانیان تحمیل شده است؛ بنابراین ما هیچ گزینه‌ای جز مقابله شدید نداریم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.