قدردانی رئیس سازمان پدافند غیرعامل از حماسه‌سازان صنعت برق کشور

صدا و سیما پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 10:22
سردار سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی، از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر وزیر نیرو، مهندسان و کارکنان این وزارتخانه در پی حمله دشمن به زیرساخت‌های برق قدردانی کرد.

قدردانی رئیس سازمان پدافند غیرعامل  از حماسه‌سازان صنعت برق کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما  در پیام سردار سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا جلالی به وزیر نیرو آمده است: دشمن آمریکایی-صهیونی در اقدامی ناجوانمردانه و عبث، زیرساخت حیاتی برق را در مناطقی از تهران و سایر شهر‌ها هدف گرفت تا به تصور خود در زندگی روزمره مردم اختلال ایجاد کند؛ اما حماسه‌سازان صنعت برق ایران، از همان ابتدای حمله مطابق پیش‌بینی‌ها دست به کار شده و بار دیگر ثابت کردند که ملت ایران در برابر هر توطئه‌ای، مردان و زنانی دارد که با غیرت و ایمان، در خط مقدم جهاد خدمت‌رسانی ایستاده‌اند.

سردار جلالی در این پیام افزود: اینجانب به نمایندگی از ملت شریف ایران، از تلاش خستگی‌ناپذیر جنابعالی، مهندسان، جهادگران و همه کارکنان توانمند وزارت نیرو که با مجاهدت شبانه‌روزی، ظرف ساعاتی کوتاه پایداری شبکه برق را تأمین کرده و چهره تاب‌آوری ملی را به رخ دشمنان کینه‌توز کشیدند، صمیمانه قدردانی و تشکر می‌کنم.

وی تأکید کرد: این اقدام که نماد جلوه عملی گفتمان پدافند غیرعامل در تحقق تاب‌آوری و تداوم کارکرد زیرساختی و آمادگی در برابر تهدیدات پیچیده است، نشان داد که زیرساخت‌های حیاتی کشور با اتکا به دانش بومی، روحیه جهادی و مدیریت میدانی، قادر به ترمیم سریع و بازیابی و بازسازی فعال در زیرساخت‌هاست.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پایان با ابراز اطمینان از حفظ همین روحیه، تأکید کرد که تلاش‌های مذبوحانه دشمن بی‌نتیجه خواهد ماند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.