تایمز: ایران ضربات سنگینی به پایگاه‌های آمریکا وارد کرده است  

الف پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 11:41
یک روزنامه انگلیسی به ضربات سنگین وارده به پایگاه های آمریکا در منطقه اعتراف کرد.

به گزارش مهر به نقل از المنار، روزنامه انگلیسی تایمز اذعان کرد، دست کم ۱۳ پایگاه آمریکا در منطقه در پی حملات موفقیت آمیز ایران خسارت های سنگینی متحمل شده اند.

در این گزارش آمده است، این در حالی است که قبل از آغاز جنگ سامانه های پدافندی پیشرفته ای در این پایگاه ها مستقر شده بود که می توانست موشک های بالستیک و کروز را رهگیری کند.

بر اساس این گزارش، ادعا شده ۳۰۰ نظامی آمریکایی در این حملات زخمی شده اند و ۱۳ تن به هلاکت رسیده اند. میزان خسارت های وارده طی ماه نخست یک و نیم میلیارد دلار برآورد شده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.