حضور یگان حفاظت منابع طبیعی در روز طبیعت برای رفاه حال شهروندان

خبرگزاری مهر پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 12:42
مدیرکل منابع طبیعی استان تهران از حضور یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران و شهرستان‌های این استان در روز طبیعت برای رفاه حال شهروندان و حفاظت از ذخایر طبیعی در بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، میر حامد اختری، مدیرکل منابع طبیعی استان تهران، گفت: در روز طبیعت (۱۳ فروردین)، یگان حفاظت این اداره کل و شهرستان‌های استان با بسیج امکانات و نیروهای خود، طرح ویژه حفاظت و خدمات‌رسانی را در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های استان به اجرا درمی‌آورد.

وی با اشاره به اهمیت حفاظت از درختان و جلوگیری از آتش‌سوزی در طبیعت، تاکید کرد: از عموم هموطنان درخواست می‌شود در روز سیزدهم فروردین، با پرهیز از روشن کردن آتش در مراتع و جنگل‌ها و همچنین اجتناب از هرگونه آسیب به درختان و پوشش گیاهی، ما را در پاسداری از این میراث گران‌بها یاری نمایند. طبیعت متعلق به همه ماست و حفظ آن، وظیفه‌ای همگانی است.

مدیر کل منابع طبیعی استان تهران در پایان، شماره ۱۵۰۴ را به عنوان پل ارتباطی شهروندان با یگان حفاظت منابع طبیعی معرفی کرد و گفت: در صورت مشاهده هرگونه آتش‌سوزی، تخریب، یا تصرف اراضی ملی، شهروندان می‌توانند بلافاصله با این شماره تماس گرفته تا اقدامات لازم صورت پذیرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.