تأکید بر نظارت مستمر بر بازار و آماده‌باش دستگاه‌های نظارتی

خبرگزاری مهر پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 12:46
مدیرکل بازرسی استانداری تهران در روزهای پایانی تعطیلات نوروز ۱۴۰۵، از روند نظارت بر بازار و وضعیت قیمت‌های شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، هادی شرفی، مدیرکل بازرسی استانداری تهران با حضور در شهرستان بهارستان، از نزدیک در جریان روند خدمت‌رسانی به شهروندان قرار گرفت.

در این بازدید که عبدالحمید شرفی فرماندار بهارستان، معاونین فرمانداری و ایرج همتی سرپرست جهاد کشاورزی نیز حضور داشتند، مدیرکل بازرسی استانداری ابتدا از چند فروشگاه عرضه کالاهای اساسی و چندین صنف عرضه مرغ و گوشت در سطح شهرستان بازدید و بر لزوم تداوم نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها تأکید کرد.

ایرج همتی نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارش از مقدار جذب و توزیع کالاهای اساسی در شهرستان و بیان مشکلات موجود، اظهار داشت: خوشبختانه بازار شهرستان از نظر کالاهای اساسی در شرایط پایدار و مطلوبی به سر می‌برد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.