مدیرکل اسبق آژانس انرژی اتمی: ترامپ ناتو را فروخت، چه برسد به ما

اقتصادنیوز پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 13:30
اقتصادنیوز: مدیرکل اسبق آژانس انرژی اتمی اظهار کرد: اگر دولت ترامپ نزدیک‌ترین متحدان اروپایی‌اش در ناتو را فروخت ، چطور می‌شود که ما به آنان تکیه کنیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از عصرایران، محمد البرادعی، مدیرکل اسبق آژانس انرژی اتمی در پیامی کوتاه در شبکه اجتماعی ایکس در قالب پرسشی از دونالد ترامپ نوشت: اگر دولت ترامپ نزدیک‌ترین متحدان اروپایی‌اش در ناتو را به‌دلیل امتناعشان از مشارکت در جنگ تجاوزکارانه‌اش علیه ایران فروخته است، چطور می‌شود که ما برای تضمین امنیت منطقهٔ عربی‌مان و حفظ حقوق و منافع‌مان به آن تکیه کنیم؟

او در تک جمله‌ای افزود: ای کاش بهتر فکر کنیم...

البرادعی

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید