اجرای بزرگ‌ترین عملیات مشترک برق منطقه‌ای تهران در شرق تهران

صدا و سیما پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 13:47
سخنگوی صنعت برق استان تهران گفت: بزرگ‌ترین عملیات مشترک برق منطقه‌ای تهران و شرکت توزیع برق تهران بزرگ در شرق تهران با خروج همزمان ۹ پست فوق توزیع و بازیابی شبکه با موفقیت اجرا شد.

اجرای بزرگ‌ترین عملیات مشترک برق منطقه‌ای تهران در شرق تهران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، کامبیز ناظریان از اجرای بزرگ‌ترین عملیات مشترک شرکت برق منطقه‌ای تهران و شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در پی خروج یکی از خطوط اصلی شهر تهران از ابتدای جنگ رمضان تا کنون خبر داد و گفت: در جریان این رزمایش و عملیات هماهنگ، در پی خروج یکی از خطوط انتقال در شرق تهران ناشی از اصابت ترکش و موج انفجار و خروج همزمان ۹ پست فوق توزیع که به دلیل حملات هوایی دشمن از مدار خارج شده بود با اتکا به مهارت‌های به دست آمده در رزمایش های از پیش تمرین‌شده و همچنین آمادگی عملیاتی نیرو‌های فنی و متخصص دو شرکت، و با استفاده از فن آوری‌های روز در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مدار بازگشت.

 سخنگوی صنعت برق در استان تهران در ادامه با اشاره به گستردگی شبکه برق پایتخت و وجود بیش از ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک در شهر تهران افزود: اجرای این‌گونه عملیات‌های ترکیبی، حاصل برنامه‌ریزی دقیق، هماهنگی میدانی و تمرین‌های مستمر در حوزه‌های شهری و فنی است که نقش مهمی در ارتقای تاب‌آوری شبکه و آمادگی برای شرایط ویژه دارد.

وی در پایان سخنان خود تأکید کرد: در این عملیات، برق‌دار شدن شبکه با اولویت‌بندی مناطق حساس، به‌ویژه مراکز حیاتی همچون ۱۳ بیمارستان علیرغم تداوم حملات در حداقل زمان ممکن انجام شد تا هیچ‌گونه اختلالی در ارائه خدمات ضروری به شهروندان ایجاد نشود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.