تداوم ارائه خدمات الکترونیکی در سامانه‌های سازمان دامپزشکی

خبرگزاری مهر پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 14:41
مدیرکل فناوری اطلاعات، ارتباطات و هوشمندسازی سازمان دامپزشکی کشور از تداوم ارائه خدمات الکترونیکی در سامانه‌های این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان دامپزشکی کشور، مرتضی مروتی، مدیرکل فناوری اطلاعات، ارتباطات و هوشمندسازی سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به تداوم ارائه خدمات الکترونیکی در سامانه‌های سازمان دامپزشکی گفت: فرآیندهای ارائه خدمات الکترونیکی در درگاه‌های ملی و سامانه های داخلی و اختصاصی سازمان دامپزشکی کشور بدون اصطکاک و با تسلط و اطمینان بصورت تمام وقت در جریان است.

وی ضمن لزوم بازنگری در ساختار و ارتقای جایگاه ادارات فاوا استان‌ها تصریح کرد: با تمهید فناوری های مدیریتی و تجهیز به موقع سخت افزاری، توسعه نرم افزاری، تامین بستر امنیتی، تقویت ساختار شبکه و ارتقای آنها که در اولویت‌های برنامه‌های این دفتر مورد برنامه‌ریزی و تحقق عملیاتی واقع شده بود شاهد تداوم مستمر ارائه سرویس‌های خدمات الکترونیکی با ضریب عملکرد حداکثری و اطمینان بالا بدون اختلال در سامانه‌های هوشمند و ارائه خدمات الکترونیکی سازمان دامپزشکی به مردم شریف همیشه پیروز میهن عزیز اسلامی در سرتاسر کشور هستیم.

مروتی همچنین با اشاره به اهمیت تقویت دفاتر فاوا ستادی و استانی به لحاظ محوریت و رویکرد نوین ارائه خدمات و مدیریت دامپزشکی و همچنین ماهیت مستمر بودن ماموریت‌ها، تکالیف و وظایف برخط و حساس فناوری اطلاعات، امنیتی، بسترسازی و حفظ پایدار سرویس‌دهی آنها به پرسنل سازمانی و ارباب رجوع و ذینفعان دامپزشکی، حضور موثر و هوشیار تمامی مدیران و کارشناسان ساعی فاوا در ستاد و استان‌ها را عامل اصلی تحقق این جهاد حائز اهمیت دانست.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.