وزیر خارجه فیلیپین: به تفاهم خوبی با ایران برای تامین انرژی خود رسیدیم

خبرآنلاین پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 15:43
وزیر خارجه فیلیپین اعلام کرد که در گفتگو با همتای ایرانی خود به تفاهم خوبی برای تامین انرژی این کشور رسیده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید عباس عراقچی و ماریا ترزا لازارو، وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و  فیلیپین امروز در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای، بین‌المللی و روابط دوجانبه  به صورت تلفنی گفتگو و تبادل نظر کردند.

بنابر روایت تسنیم، وزیر خارجه فیلیپین در خصوص این گفتگوی تلفنی در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: امروز گفتگوی تلفنی سازنده‌ای با سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران، داشتم.

وی افزود: بر اساس رایزنی اخیر، به تفاهم مثبتی در مورد ایمنی دریانوردان و امنیت تأمین انرژی خود رسیدیم. از روحیه گرم همکاری بین ایران و فیلیپین سپاسگزاریم.

۲۱۹

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.