نحوه فعالیت ادارات کل و واحدهای ثبتی سراسر کشور از ۱۵ فروردین

اقتصادنیوز پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 17:54
اقتصادنیوز: نحوه فعالیت و حضور کارکنان در تمامی ادارات کل و واحدهای ثبتی در سراسر کشور از ۱۵ فروردین ماه تا اطلاع ثانوی با هماهنگی مدیران مربوطه خواهد بود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، معاونت راهبردی، توسعه مدیریت و منابع سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با توجه به اعلام معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه، و بر اساس این دستورالعمل، نحوه فعالیت و حضور کارکنان در تمامی ادارات کل و واحدهای ثبتی در سراسر کشور از ۱۵ فروردین ماه تا اطلاع ثانوی با هماهنگی مدیران مربوطه خواهد بود.

 پژمان پروین گفت: مدیران با رعایت اقتضائات استانی و شرایط کاری هر واحد به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کنند که همه کارکنان به نوبت در محل کار حاضر می‌شوند و سایر کارکنان دورکار نیز باید برای حضور در محل کار داشته باشند.

پروین افزودن: اولویت استفاده از دورکاری با بانوان و کارمندان دارای فرزند خردسال بوده و تمامی رده‌های مدیریتی از شمول دورکاری مستثنی هستند.

معاون راهبردی سازمان ثبت با بیان اینکه از آغاز جنگ تحمیلی، ارائه خدمات ثبتی به مردم بدون وقفه ادامه گفت: حضور جهادی در محل کار، نشان دهنده اتحاد و همدلی آنان است و آن شاءالله عزت و اقتدار ایران عزیزمان بیش از پیش باعث اضمحلال دشمنان می شود.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.