حمله ددمنشانه به تیم‌های اضطراری خطوط انتقال شر‌کت برق در پل همت

صدا و سیما پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 21:07
دشمن آمریکایی صهیونی در اقدامی مغایر با تمامی معاهدات بین‌المللی و ضدبشری «امدادگران روشنایی» که در حال ایمن‌سازی محیط و رفع نقص فنی در جاده چالوس بودند را هدف گرفت.

حمله ددمنشانه به تیم‌های اضطراری وعملیاتی خطوط انتقال شر‌کت برق در پل همت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در اقدامی مغایر با تمامی معاهدات بین‌المللی و ضدبشری، پهپاد‌های دشمن در موج دوم حملات خود، اکیپ‌های عملیاتی و امدادی شرکت برق منطقه‌ای تهران و توزیع برق البرز را که در حال ایمن‌سازی محیط و رفع نقص فنی در جاده چالوس بودند، به صورت مستقیم مورد هدف قرار دادند.
در حالی که تیم‌های واکنش سریع برای پایداری شبکه و خدمت‌رسانی به مردم در محل حادثه حضور داشتند، این حمله ناجوانمردانه انجام شد. خوشبختانه با وجود خسارات وارده به تجهیزات و آسیب‌های جزئی به برخی همکاران غیور برق منطقه‌ای تهران، همگی در سلامت هستند و با روحیه‌ای مثال‌زدنی، همچنان در میدان عملیات حضور دارند تا اجازه ندهند جریان زندگی در رگ‌های البرز متوقف شود.

این جنایت جنگی و حمله مستقیم به نیرو‌های غیرنظامی امدادی، نشان از استیصال دشمن در برابر اراده فرزندان ایران دارد. هم‌اکنون با وجود شرایط پرخطر، جهادگران صنعت برق در جاده چالوس مشغول بازسازی شبکه هستند.

از شهروندان عزیز تقاضا می‌شود ضمن حفظ آرامش، جهت پیشگیری از آسیب به لوازم برقی به دلیل نوسانات احتمالی، تجهیزات حساس خود را تا زمان پایداری کامل شبکه از برق جدا نمایند. خادمان شما تا برقراری آخرین شعله روشنایی، عقب نخواهند نشست.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.