مردم نگران نباشند ؛ تمامی نیروگاه‌های کشور در حال کار و تولید برق هستند

عصر ایران پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 22:36
به گفته وزیر نیرو همه نیروگاه‌های کشور در حال کار و تولید برق هستند.

عباس علی آبادی وزیر نیرو در جریان بازدید از نیروگاه شهید منتظر قائم کرج گفت: در حال حاضر با همکاری و تلاش شبانه روزی مهندسان ایرانی خوشبختانه همه نیروگاه‌های کشور روشن است و به تولید برق و تزریق آن به شبکه اقدام می‌کنند.

به گزارش فارس ، وی گفت: با توجه به اینکه برق کشور شبکه‌ای از همه نقاط به هم متصل هستند و اگر یک قسمت آسیب ببیند، امکان تامین از جای دیگر وجود دارد.

به گفته وزیر نیرو،اگر اتفاقی برای شبکه برق بیفتد ابتدا با مانور از قسمت‌های دیگر تامین می‌کنیم، سپس به سمت حل اساسی مسئله پیش می‌رویم.

وزیر نیرو همچنین خاطرنشان کرد: ما در کشور بیش از هزار نیروگاه کوچک و متوسط داریم که ۱۵۰ نیروگاه آن بزرگ هستند،اما تعداد نیروگاه‌های دشمن بسیار کم و متمرکز است.

علی آبادی همچنین تاکید کرد: صنعت برق کشور ما بومی است و نیروگاه‌های موجود را و فرزندان این ملت ساخته و آن را نگهداری می‌کنند و در صورت بروز حادثه با کمترین چالش مواجه خواهیم بود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.