واگذاری اختیارات کمیته مدیریت صید به معاونت صید

صدا و سیما پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 22:46
رئیس سازمان شیلات ایران اعلام کرد : بخشی از اختیارات «کمیته مدیریت صید مرکز» برای تسریع روند خدمات‌رسانی و کاهش بروکراسی، به معاونت صید و بنادر ماهیگیری واگذار شد.

واگذاری اختیارات کمیته مدیریت صید به معاونت صید برای تسهیل امور صیادان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، حمزه رستم‌پور افزود: مهم‌ترین اختیارات تفویض‌شده شامل صدور پروانه صید، مجوز سفر‌های صیادی، تعیین فصل‌های ممنوعیت و آزادسازی صید و همچنین اتخاذ تصمیمات فوری در حوزه مدیریت صید است.

وی با بیان اینکه این اقدام برای تسهیل ارتباط با صیادان و رفع اختلالات اخیر در برگزاری نشست‌های حضوری و برخط انجام شده، افزود: محدودیت‌های چند وقت اخیر روند خدمت‌رسانی را تحت تأثیر قرار داده بود و این تفویض اختیار می‌تواند بخشی از این مشکلات را برطرف کند.

وی تأکید کرد: همه تصمیمات پس از هماهنگی با ریاست سازمان و مدیرکل حراست نهایی و ابلاغ خواهد شد تا فعالیت صیادان در استان‌های ساحلی کشور بدون وقفه ادامه یابد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.