تهدید انگلیس به استفاده از حربه نخ نمای تحریم علیه ایران

خبرگزاری مهر پنج شنبه 13 فروردین 1405 - 22:54
وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد که در صورت بازنشدن تنگه هرمز، ایران با تحریم مواجه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، «ایوت کوپر»، وزیر امور خارجه انگلیس شامگاه پنجشنبه به وقت تهران پس از برگزاری گفتگو با نمایندگان بیش از ۴۰ کشور جهان، گفت که در صورت بسته ماندن تنگه هرمز، ایران ممکن است با تحریم‌های بیشتری روبرو شود.

ایران در روزهای گذشته بارها اعلام کرد که به دلیل جنایات آمریکا و رژیم اسرائیل در حمله به ایران، وضعیت تنگه هرمز به قبل بازنخواهد گشت.

کوپر گفت که اقدام جمعی برای افزایش فشار بر تهران در حال بحث است.

او در اظهاراتی یک‌سویه و غیرواقعی مدعی شد که ایران با محاصره عملی این آبراه مهم، تلاش می‌کند اقتصاد جهانی را گروگان بگیرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.