منتظر ضربات کوبنده‌تر ایران باشید/ جزئیات مهم درباره سی و چهارمین روز عملیات وعده صادق ۴

اقتصادنیوز جمعه 14 فروردین 1405 - 03:37
اقتصادنیوز: سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به اقدامات انجام شده توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در جریان روز سی و چهارم جنگ رمضان، گفت: هشدار می‌دهیم، آمریکا و رژیم صهیونیستی، منتظر ضربات شدیدتر و کوبنده‌تر ما، در منطقه و سرزمین‌های اشغالی باشند.

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سخنگوی قرارگاه خاتم‌الانبیا طی سخنانی گفت: در پاسخ به شرارت‌های جنایتکارانه، و هدف قرارگرفتن صنایع فولاد ایران، طی عملیات مشترک نیروهای هوافضا و دریایی سپاه پاسداران، موج 90 عملیات وعده‌صادق4، با رمز مبارک "یامن هو شدید العقاب"، از بامداد امروز آغاز شد.

صنایع فولاد و استیل آمریکا، مستقر در شهر ابوظبی در امارات، صنایع آلومینیوم آمریکا در بحرین و صنایع تسلیحاتی رافائل رژیم صهیونیستی از اهداف این موج بودند.

همچنین مخفیگاه تروریست‌های آمریکایی، در نزدیکی شهر منامه نیز هدف قرار گرفت.

در این عملیات موشکی و پهپادی، ده‌ها نفر از تروریست‌های آمریکایی کشته و مجروح شدند و تا ساعت‌ها در آن محل، آمبولانس‌ها مشغول امدادرسانی بودند.

ضمن آنکه در پاسخ به اقدامات تروریست‌های آمریکایی-صهیونی در حمله به زیرساخت‌ها و مناطق مسکونی:

- نقاطی از پایگاه‌های هوایی «تل نوف، پالماخیم و بن‌گورین»

- مراکز تجمع نیروهای نظامی در «تل‌آویو، حیفا، ایلات، نقب و بئرالسبع»

- به‌همراه پایگاه‌های ارتش آمریکا در «احمد‌الجابر»، «علی‌السالم» و «الخرج»

با موشک‌های بالستیک سنگین و پهپادهای تهاجمی مورد هدف قرار گرفتند.

یک ️سامانه راداری هشدار زودهنگام در پایگاه الظَفره امارات نیز، مورد اصابت دقیق قرار گرفت و به‌طور کامل، منهدم شد.

مدافعان آسمان کشورمان در ارتش و سپاه، طول شبانه‌روز گذشته، 3 فروند پهپاد متخاصم دشمنان را، در آسمان شیراز، و 1 فروند پهپاد متخاصم را نیز در آسمان شمال‌غرب کشور، و تحت کنترل شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور، رهگیری و سرنگون کردند.

دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، از نخستین ساعات امروز، محل استقرار جنگنده‌‌های ارتش تروریستی آمریکا، در پایگاه الازرق اردن را، آماج حملات پهپادی خود قرار دادند.

این پایگاه در هدایت جنگنده‌های پیشرفته، و عملیات پهپادهای جاسوسی و تهاجمی دشمن، علیه مواضع جبهه مقاومت و کشورمان، نقش اصلی داشته، و با هدف کاهش توان رزم هوایی دشمن، زیر ضرب حملات پهپادهای انهدامی ارتش قرار گرفته است.

هشدار می‌دهیم، آمریکا و رژیم صهیونیستی، منتظر ضربات شدیدتر و کوبنده‌تر ما، در منطقه و سرزمین‌های اشغالی باشند، و به مردم و ساکنان مراکز اقتصادی، صنعتی و شرکت‌های مرتبط با آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، یادآوری می‌کنیم از پیرامون مراکز یادشده، فاصله بگیرند.

و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم

 

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.