رژیم صهیونیستی از حملات جدید موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی خبر داد

خبرگزاری مهر جمعه 14 فروردین 1405 - 06:20
جبهه داخلی رژیم صهیونیستی از حملات موشکی از سوی ایران به سمت مرکز اراضی اشغالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که به دنبال این حمله، آژیرهای خطر در تل‌آویو به صدا درآمد.

رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که دست‌کم ۳ موشک در مناطق «تل‌آویو»، «بنی براک» و «پیتاح تیکفا» فرود آمده است.

همچنین سازمان رادیو و تلویزیون رژیم اسرائیل (کان) تأیید کرد که ایستگاه قطار «سبیدور» در تل‌آویو مورد اصابت قرار گرفته است.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» نیز در گزارشی از اصابت موشک‌های ایران به ۹ نقطه در منطقه «گوش دان» خبر داد.

بر اساس این گزارش، نیروهای امدادی رژیم در حال بازرسی ۵ نقطه در مرکز اراضی اشغالی هستند که هدف موشک‌های ایران قرار گرفته‌اند.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از وارد آمدن خسارات بسیار سنگین به یک ساختمان و یک منزل مسکونی در منطقه «رامات گان» واقع در شرق تل‌آویو و به دنبال برخورد موشک‌های رهگیری‌نشده ایران خبر دادند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.