موج ادامه‌دار برکناری ها در ارتش آمریکا/ ۲ ژنرال دیگر پنتاگون اخراج شدند

اقتصادنیوز جمعه 14 فروردین 1405 - 11:17
اقتصادنیوز:پس از برکناری رئیس ستاد ارتش آمریکا، وزارت جنگ (پنتاگون) این کشور ۲ ژنرال ارشد ارتش را نیز در یک روز اخراج کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، شان پارنل سخنگوی ارشد پنتاگون گزارش‌های مربوط به بازنشستگی ژنرال رندی ای. جورج از سمت رئیس ستاد ارتش را تأیید کرد.

پارنل در رسانه اجتماعی ایکس نوشت: ژنرال رندی ای. جورج از سمت خود به عنوان چهل و یکمین رئیس ستاد ارتش، فورا بازنشسته خواهد شد. وزارت جنگ از دهه‌ها خدمت ژنرال جورج به ملت ما سپاسگزار است. ما برای او در دوران بازنشستگی آرزوی موفقیت می کنیم.

طبق گزارش شبکه سی بی اس، کریستوفر لانو که پیش از این به عنوان دستیار نظامی پیت هگست وزیر جنگ آمریکا خدمت می‌کرد و فرماندهی لشکر ۸۲ هوابرد را بر عهده داشت، به عنوان رئیس موقت ستاد ارتش ایفای نقش خواهد کرد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.