پهلوگیری کشتی حامل گندم در بندر امیرآباد مازندران

عصر ایران جمعه 14 فروردین 1405 - 12:26
ورود این محموله، علاوه بر تقویت ذخایر راهبردی استان، موجب تداوم روند خدمت‌رسانی منظم و هدفمند در حوزه تأمین کالاهای اساسی است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: یک فروند کشتی حامل گندم خارجی به بندر امیرآباد وارد شد و عملیات تخلیه و بارگیری محموله آغاز شد.

سیدمحمد جعفری مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر اظهار کرد: این کشتی حامل بیش از ۴ هزار تن گندم خارجی است که با هدف تقویت ذخایر، پشتیبانی از چرخه تأمین آرد و استمرار خدمت‌رسانی مطلوب به مردم وارد استان شده است.

وی با اشاره به کیفیت مناسب گندم‌های وارداتی تصریح کرد: تأمین گندم با کیفیت، از مهم‌ترین مؤلفه‌ها در ارتقای سطح کیفی آرد تولیدی استان و در نهایت حفظ و بهبود کیفیت نان مصرفی مردم مازندران است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران تأکید کرد: ورود این محموله، علاوه بر تقویت ذخایر راهبردی استان، موجب تداوم روند خدمت‌رسانی منظم و هدفمند در حوزه تأمین کالاهای اساسی است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.