پیگیری‌های مستمر در روند ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی نور

صدا و سیما جمعه 14 فروردین 1405 - 12:47
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی در سفر به مازندران، از طرح در حال ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان نور بازدیدکرد.

به گزارش گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صداوسیما، علی نوذرپور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی در دومین روز از سفر استانی به مازندران با هدف پیگیری و نظارت بر روند اجرایی پروژه‌های این استان، از طرح بیمارستان ۱۶۰ تختی شهرستان نور بازدید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: عملیات احداث اسکلت این پروژه در سال ۱۴۰۳ انجام و تکمیل شد و قرار داد تکمیل پروژه در سال ۱۴۰۴ منعقد و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

مدیرعامل سازمان مجری افزود: پیشرفت فیزیکی پروژه بیمارستان نور در حال حاضر حدود ۳۷ درصد است که با نظارت و پیگیری‌های مستمر، روند پیشرفت آن تسریع شده و با جدیت پیش می‌رود.

نوذرپور با اشاره به اقدامات انجام شده در این طرح تصریح کرد: تاکنون عملیات اجرایی دیوار چینی، وال پست‌ها، بلوکاژ کف، بهسازی خاک، فونداسیون موتورخانه، تکمیل تجهیز کارگاه، نصب زد، زیرسازی ساندویچ پنل، کانال‌های کولر و چدن فاضلاب آغاز شده و در حال انجام است و به زودی نیز عملیات اجرای ساندویچ پانل آغاز خواهد شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.