کاپیتان بوسنی: با تیم رژیم صهیونیستی دست ندادیم، چون طرف عدالت هستیم

صدا و سیما جمعه 14 فروردین 1405 - 13:02
کاپیتان تیم فوتبال زیر ۲۱ سال بوسنی درباره چرایی دست ندادن‌شان با تیم رژیم صهیونیستی صحبت کرد.
کاپیتان بوسنی: با اسرائیلی‌ها دست ندادیم چون طرف عدالت هستیم
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، محمد بولیوباشیچ کاپیتان تیم زیر ۲۱ سال بوسنی و هرزگوین که در تساوی بدون گل اخیر این تیم مقابل تیم زیر ۲۱ سال رژیم صهیونیستی در گروه G مسابقات مرحله انتخابی یورو زیر ۲۱ سال، به همراه اکثر هم‌تیمی‌هایش از دست دادن با اسرائیلی‌ها در مراسم پیش از آغاز بازی خودداری کردند، در این خصوص صحبت کرد.
 
بولیوباشیچ با انتشار پستی در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» در توضیح این اقدام خود و هم‌تیمی‌هایش نوشت: «می‌خواهم در مورد اتفاقات بازی‌مان با اسرائیل اطلاعیه‌ای صادر کنم. اول از همه، می‌خواهم به اعضای تیم ملی‌مان برای راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۶ تبریک بگویم! شاد باشید میهن، شاد باشید بوسنی و هرزگوین، شما و مردمتان شایسته این هستید».
 
او در ادامه نوشت: «به عنوان کاپیتان، با قاطعیت به همه اطلاع می‌دهم که میهن و والدینم هرگز مرا طوری تربیت نکرده‌اند که در مقابل کسانی که این جهان را به سمت بی‌آبرویی و خشونت هدایت می‌کنند، کمر خم کنم. قصد من این بود که با سرمشق خود نشان دهم که کل کشورم چه فکر می‌کند و هر فرد عادی در مورد وضعیت فعلی جهان چه احساسی دارد».
 
کاپیتان تیم فوتیال زیر ۲۱ سال بوسنی و‌هرزگوین توضیحات خود را اینطور به پایان یرد: «بوسنی همیشه طرف حقیقت و عدالت بوده و خواهد بود. میهنم بوسنی، به آنچه بزرگ کرده‌ای افتخار کن».

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.