تأسیسات برق و آب کویت هدف قرار گرفت

همشهری آنلاین جمعه 14 فروردین 1405 - 13:25
وزارت برق کویت اعلام کرد یک ایستگاه تولید برق و نمک‌زدایی آب در حمله ایران هدف قرار گرفته است.

به گزارش همشهری‌آنلاین، وزارت برق، آب و انرژی تجدیدپذیر کویت روز جمعه اعلام کرد که یکی از ایستگاه‌های تولید برق و نمک‌زدایی آب در حمله ایران هدف قرار گرفته است.

این وزارتخانه خاطرنشان کرد که این حمله خسارات مادی به این تأسیسات وارد کرده است. در بیانیه‌ای آمده است: «تیم‌های فنی و امداد بلافاصله برای رسیدگی به پیامدهای این حادثه و اطمینان از تداوم عملیات وارد عمل شدند.»

امروز پیش از این، پهپادهای ایران بار دیگر پالایشگاه نفت مینا الاحمدی شرکت نفت کویت را هدف قرار داده بودند و چندین واحد عملیاتی را به آتش کشیدند.

بقایای پرتابه به تأسیسات گازی ابوظبی خسارت زد

مقامات امارات متحده عربی اعلام کردند که پس از رهگیری یک تهدید ورودی توسط سامانه‌های پدافند هوایی، بقایای پرتابه به تأسیسات گازی حبشان در ابوظبی سقوط کرد. به گفته این مقامات، گزارشی از تلفات جانی دریافت نشده است.

دفتر رسانه‌ای ابوظبی در بیانیه‌ای اعلام کرد که مقامات در حال پاسخگویی به این حادثه بوده و عملیات را در این سایت متوقف کرده‌اند، در حالی که تیم‌های امداد مشغول مهار آتش‌سوزی هستند.

مقامات از عموم مردم خواستند برای دریافت اطلاعات به منابع رسمی تکیه کرده و از انتشار شایعات یا گزارش‌های تأییدنشده خودداری کنند.

منبع: العربیه

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.