رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با تاکید بر اینکه حمله به شرکتهای فولادی جنایت در حق مردم است، افزود: واحدهای آسیبدیده در اسرع وقت فعالیت خود را از سر میگیرند.
به گزارش تحریریه صنعت
خبرگزاری صدا و سیما؛ بهرام سبحانی، رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، با محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی و امریکا به صنایع فولادی کشور گفت: در شرکت فولاد مبارکه بیش از ۱۰هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم فعالیت میکنند و بسیاری از صنایع پاییندستی مواد اولیه خود را از این شرکت خریداری میکردند.
وی افزود: حمله به شرکتهای فولادی یک جنایت در حق مردم است واین شرکتها با سرمایه مردم تشکیل شدهاند و حمله به آن هیچ توجیهی ندارد.
سبحانی اضافه کرد: مالک این شرکتها مردم و سهامداران هستند و حجم زیادی از نیاز سایر صنایع توسط این شرکتها تولید میشود.
رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با تاکید بر اینکه دشمنان بدانند با این گونه آسیبها نمیتوانند فعالیت صنایع را متوقف کنند، گفت: شرکتهای فولادی آسیبدیده در اسرع وقت با برنامهریزی دقیق فعالیت خود را بازسازی و ادامه میدهند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.