ادامه درختکاری و سرسبزی ایران پس از نوروز

صدا و سیما جمعه 14 فروردین 1405 - 15:31
رئیس سازمان منابع طبیعی اعلام کرد؛ توزیع نهال و درختکاری پس از تعطیلات نوروز نیز با مشارکت عموم مردم ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رضا افلاطونی با اشاره به استقبال چشمگیر هموطنان وطن دوست از پویش های نهال امید و سرو ایران که با کاشت هزاران اصله نهال در سراسر کشور همراه بود، تصریح کرد: به دلیل تنوع اقلیمی و طبیعت چهارفصل ایران، این حرکت بزرگ ملی در روزهای آتی نیز ادامه می یابد.

رئیس سازمان منابع طبیعی تصریح کرد: نهال هایی که ریشه لخت دارند باید هرچه زودتر کاشته شوند اما نهال های گلدانی که ریشه های آنها در معرض هوا و خشکی نیست، قابلیت نگهداری تا رسیدن زمان مناسب را دارند.

وی افزود: این موضوع به ویژه در مناطق سردسیر و یا نقاطی که در روز سیزدهم فروردین و روز طبیعت آب و هوایی بارانی و نامساعد برای فعالیت در فضای باز داشتند، اهمیت دارد و هموطنان قطعا با مساعد شدن هوا نسبت به کاشت اقدام می کنند.

افلاطونی تاکید کرد: طرح کاشت یک میلیارد درخت به طور مستمر ادامه می یابد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.