نحوه حضور کارکنان نفت از ۱۵ فروردین اعلام شد

خبرگزاری مهر جمعه 14 فروردین 1405 - 18:34
معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت حضور و فعالیت کارکنان صنعت نفت از ۱۵ فروردین را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت با تأکید بر تداوم اجرای بخشنامه‌های پیشین و لزوم استمرار خدمات‌رسانی، در عین حفظ امنیت و آرامش کارکنان، جزئیات درباره نحوه حضور نیروها در محل کار از تاریخ ۱۵ فروردین ماه را تشریح کرد.

رعایت حداقل درصد حضور کارکنان روزکار مطابق بخشنامه استانداری هر استان، با نظر مدیرعامل شرکت‌های تابعه، الزامی است. با این حال، در صورت نیاز عملیاتی و ضرورت نبود وقفه در ارائه خدمات، امکان افزایش حضور کارکنان نیز وجود دارد و کارکنان باید در محل کار حاضر شوند.

دیگر کارکنان روزکار، به‌ویژه با اولویت گروه‌های اشاره‌شده در اطلاعیه پیشین (از جمله کارکنان زن)، می‌توانند از ظرفیت دورکاری استفاده کنند.

در این میان، مدیران و کارکنانی که حضور آنها برای تداوم فعالیت شرکت ضروری است، از شمول دورکاری خارج هستند و حضور مدیران در شهر محل خدمت الزامی اعلام شده است. تشخیص سطوح مدیریتی مشمول حضور نیز به‌عهده مقام مافوق خواهد بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.